Storhandlat!

en mysig förmiddag tillsammans med rebecca, william och abbe. emina fann sig en bästis i abbe!=)
blev en prommis. dock inte så himla lång. kanske 30-40 minuter. det var skönt och det kändes som att jag hade kunnat promenera i flera timmar!

på eftermiddagen kom syster/moster jossi. eminas favvo!! de har busat och sjungit sånger ur eminas sångbok medans jag har lagat middag. när martin kommit hem och vi ätit middag drog jag och jossi iväg till storheden. var på ÖB och handlade upp ett litet lager med shampoo, balsam, tvål m.m. och sen storhandling på willys. handlade även allt vi kommr behöva inför eminas två kalas på söndag och måndag.
sparade nog in säkert en tusenlapp genom att handla på dessa ställen istället för tex kvatum där vi oftast brukar handla så jag känner mig nöjd med dagen!

nu ska jag färga håret och duscha!


(tack jossi för att du är världens bästa moster och syster!! vi älskar dig!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar