Firande

idag ska jag och emina till boman och fira henne. hon fyllde år igår egentligen och det riktiga firandet blir på lördag då det blir fest, men idag ska vi dit och fika och säga grattis.
känns som en lagom aktivitet idag. mysigt!

som sagt fest på lördag. då blir det först tjejfest hemma hos boman med bastu, spa, tjejsnack, vin, mat osv. under tiden är grabbarna hemma hos oss och bastar och äter pizza och dricker öl. (lite mer grabbstuk...)
sen sluter vi upp allihopa hos boman och sedan blir det utgång.
ska bli alldeles underbart att äntligen få skaka rumpan med boman! vi har inte varit ut tillsammans på över ett halvår. längtar faktiskt.

nu ska jag slänga mitt trassliga hår i duschen och fräscha till mig lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar