Fredag?

det känns som att det är fredag idag då martin är på firmafest. men inte det...vi har heeeela helgen kvar imorgon när vi vaknar! underbart!

idag har jag och emina börjat dagen med en lugn och skön morgon. dessutom sov hon till halv tio! (blev sent igår)
sen tog vi oss i kragen och for och lunchade med martin, farfar lennart och peter.
hem och vila middag och sedan middag.
efter det for vi vidare och hämtade upp jossi  i stan, till storheden och köpte en 50års present till min styvfar anders och sedan hem till dom. jag och emina mumsade vårrullar som de bjöd på. gott! busade och lånade ett linne av jossi som jag ska ha på lördag samt ett par grymt snygga skor med skyhög kilklack!
hade först tänkt köra på klänning på lördag, men jag tror det blir jeans, tubtop och heals istället. känner mig mer som anna då, men jag kommer säkert hinna ändra mig.

nu sitter jag med färg i håret och ska ta mig en nykokt kopp kaffe och ringa till martin.
sen ska jag krypa ner i sängen med tv:n och njuuuuta av att få breda ut mig i hela sängen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar