Julbröd

nu är äntligen handlingen avklarad och julbröden är bakade. doftar gott i huset nu av anis och fänkål....

imorgon blir det stan och julklappshandling med sarah och på eftermiddagen/kvällen kommer tant inger och hälsar på. ska bli så mysigt!

blev helt inne på att baka mer bröd nu efter detta bak. är det någon som har ngt tips på ngt gott bröd man kan baka?
ni kan väl tipsa om erat bästa recept här så jag får testa!

ska ta mig en nybakad smörgås nu och krypa upp i soffan med min älskling och mysa tv.

älskar dig baby!!




Kommentarer
Anonym

Å vad duktig du är! Gott med eget bröd! Jag har blivit så lat så här blir det inte mycket gjort. Ska prova göra chokladfudge. Det får räcka så :-)

2008-12-16 @ 21:12:16
carro

Å vad duktig du är! Gott med eget bröd! Jag har blivit så lat så här blir det inte mycket gjort. Ska prova göra chokladfudge. Det får räcka så :-)

2008-12-16 @ 21:13:14
c

Å vad duktig du är! Gott med eget bröd! Jag har blivit så lat så här blir det inte mycket gjort. Ska prova göra chokladfudge. Det får räcka så :-)

2008-12-16 @ 21:15:00
Hannah

Rädda min dag! Se mitt senaste inlägg, har du sett något liknande ute i affärer? Tipsa mig snälla!

2008-12-17 @ 17:25:25
URL: http://hannahborg.blogg.se/
carro

Tyckte tydligen att det tåldes att upprepa :-)

2008-12-17 @ 19:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar