Julklappar och Idolfinal

blev en dag på stan med familjen. många julklappar inhandlades så nu är det inte såå många kvar..
såklart kunde jag inte låta bli så det blev några till klappar till systrarna. jag hade kunnat köpa hur mycket som helst till dom. det enda som sätter stopp är plånboken...tyvärr...

efter stan var älsklingen slut. förkylningen har kommit tillbaka. trist..och dessutom ska han jobba inatt så att åka hem och vila stod högt på prioriteringslistan.
martin har busat och gosat med emina ikväll och jag har slagit in en massa julklappar. fortfarande många kvar men skönt att ha gjort bort en del av det i alla fall.

nu är det idolfinal för hela slanten, till älsklingens förtret, men han sitter snällt och tittar med mig. sötnosen!
sen blir det ett varmt bad och sedan sängen med film.

har förresten börjat om med 5mm med emina. igår tog det 45 minuter och idag 15 minuter. snacka om skillnad mot för förra gången! kommer ni ihåg?
då tog det 3 timmar första kvällen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar