Julklappshandlingen avklarad!

jag och emina kom just hem från en dag på stan med sassa.
hade några saker på listan och döm om min förvåning då jag hittade allt jag skulle ha!
så nu är julklappshandlingen avklarad med andra ord! känns otroligt skönt att slippa ge sig ut i hetsen nästa vecka.

efter handlingen blev det en god kopp kaffe på waynes och sedan hemfärd.
nu är boman på väg hit.
ska bjuda henne på lite middag idag hade jag tänkt då martin skulle jobba över lite. blir pasta och gorgonzolasås.


just det! emina har ju dessutom börjat säga Maria! åh jag blir så glad! jag har inte sagt ngt till henne än om det så jag hoppas på att emina kommer säga det nu när hon kommer hit!

det märks så tydligt hur mycket emina älskar henne! så underbart att se....

inte konstigt att hon lärt sig säga maria=)



Kommentarer
boman

hehe ja det fattas ju bara att sötnosen säger mitt namn =P Imorrn ska jag köpa hennes julklapp, kommer vara svårt att hålla sig till att bara köpa en. =)

Syns snart igen! Pöss till er båda (martin var alltså inte en av dom hihi)

2008-12-17 @ 22:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar