Land och rike runt...

det blev inget rävasten idag. istället var vi land och rike runt!
först förbi rebecca, henrik och william och kikade hur det gick för de med renoverandet. och gud så fint de får det. lite avis är man allt...
sedan vidare till carro, erik och hugo för en liten fikastund och sedan vidare till min mormor för att säga god jul.
efter det blev det handling och sen hem och ge emina middag.

nu har jag och martin just ätit en sen middag tillsammans bara han och jag. emina somnade nu för fjärde kvällen i rad alldeles på egen hand.

har i alla fall hunnit marinera köttet och laxen inför jul. hade även hoppats på att hinna få upp de nya julgardinerna i vardagsrummet och styla om klänningen jag ska ha på juldagen.
antingen det eller så blir det en kväll framför tv:n. mysigt även det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar