Morgonmys

emina vaknade kring sex imorse. mamma var inte så sugen på att kliva upp då men det positiva med det var att vi hann säga hej då till pappsen innan han åkte till jobbet.
myste på i sängen ett tag innan vi klev upp och sen har emina haft bajskalas 2 gånger och nu har vi just tagit oss ett varmt och mysigt bubbelbad. känner mig som en ny människa nu!

igår hade jag och emina en fullspäckad dag. började med morgonbesök av rebecca och william.
kring lunch for vi vidare till eminas gammelfarmor britta. lunchade där och busade lite. jossi ringde precis när vi skulle fara och ville ha sällskap på stan så vi for in och mötte upp henne.
shoppade lite julklappar till lillasyster jennifer och ett par "finskor" till martin.
ska ju på fest på juldagen där det ska vara uppklätt så i söndags var vi och inhandlade kostym till martin. en snygg svart kostym och knallrosa skjorta till. han var så stilig min man! och nu har vi då även hittat ett par skor. great!

nu kommer snart sassa hit och myser med oss.
emina ska nog vila snart då hon vaknade så tidigt så jag och sassa får lite kvalitetstid tillsammans. det var alldeles för länge sen!

jag hoppas att martin inte behöver jobba kväll hela veckan. är ju sååå sugen på att fara och träffa eminas lilla kusin gustav. har inte varit dit än då jag varit krasslig. hade tänkt oss dit i söndags men jag hade ngn typ av ögoninflammation då och man vill ju inte smitta lillen! men nu är vi ju friska allihopa i alla fall så nu gäller det bara att det inte kommer ngn mer snö på ett tag så martin inte jobbar.
ska bli så mysigt att få sniffa lite på nytillskottet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar