Ranta

idag har vi varit och rantat hela dagen.
började med en blixtvisit hos min faster med familj, men tyvärr var ingen hemma så vi lämnade bara av paketen och for vidare. handlade det vi skule ha på bolaget och sen vidare hem till systrarna på bergnäset för att lämna av lite lånade skor och kläder och för att käka lunch och busa lite.

min yngsta syster jennifer har klippt av sitt långa hår i sin assnygg pagefrisyr! blev sååå avis när jag såg henne. önskar jag själv var lika snygg i håret!

snygg-jensan:



nu är jansssons frestelse i ugnen inför jul och snart ska dagens middag göras. lutar åt lax....

kvällen blir lugn med en massa familjemys. älskar att ha alla mina hemma samlade. det är då jag mår som bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar