Storkok

jag och emina har verkligen såsat heeeela dagen. precis som planerat!
vilade 2 timmar med henne på förmiddagen. både jag och hon kan sova hur länge som helst när vi sover tillsammans med varandra.=)

sen har jag lagat en massa mat att frysa in. dock saknar jag en del ingredienser som ska handlas imorgon så de är bara halvfärdiga. det blev 4 lådor med en typ av makaronilåda med köttfärs.
passade på att göra en extra form när jag ändå höll på som vi kan ta med till stugan över nyår och äta ngn dag allihopa. barnvänlig mat!

trots att det är huuur mysigt som helst att bara vara hemma med emina och leka, busa och grejja så måste jag erkänna att jag är aningen rastlös nu . . .
har ju gjort allt. städat, gjort storkok, lekt en massa med emina, vilat, tvättat  . . .
ja vad gör man nu då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar