Vår lilla tjej börjar bli stor...

funderar på att köpa en ny säng till emina. en vanlig säng..

först var vi inne på en utdragbar eller ngn annan slags barnsäng. men jag tror vi struntar i det och köper en vanlig 90 säng med en gång. det finns stödbräda att köpa på ikea som går att fästa på vilken säng som helst så varför inte?
både jag och mina systrar har haft en utdragbar säng när vi var små. undrar vart den har tagit vägen?
ska ringa mormor imorgon och kolla om den finns kvar. gör den det så är den vårt första alternativ. den skulle nog kunna bli riktigt fin om man målade den vit....

annars är jag lite inne på denna...
den var inte speciellt hög heller. och förvaringen var ju helt fantastisk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar