Älskade tatueringar

så fort jag bara får råd ska jag boka tid för tatuering. jag längtar som en galning...
den kommer bli så bra, så fin, så fantastisk.
det blir den fjärde, men förhoppningsvis inte den sista.

Eminas namn och personnummer i nacken. ganska högt upp så den syns ovanför tröjan och när man har uppsatt hår, två rader. dock har jag inte bestämt om det bara ska stå Emina på första raden och personnumret under, eller om det ska stå Emina Jann. lutar just nu åt båda namnen...

har lagt ut mitt svarta löshår på tradera idag, får jag sålt det ska jag boka tid med en gång.
(ni hittar mig på tradera som iiina, om ni nu skulle vara intresserade.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar