Äntligen hemma

efter babymassage blev det ett besök på jobbet, M kom och hämtade oss där, tankade och handlade lite och sedan hem. nu har vi haft svärfar här på middag och jag är solo igen. emina sussar och eftersom hon knappt ens vilat ngt idag så tror jag hon sover för kvällen.
mamsen är slut som artist efter en natts strul och en dag på ranten. ska roa mig med att klistra in foton i album och kanske ta mig ork att baka mockarutor till dopet...

MEN först!! ska jag njuta av en kopp kaffe och lite bloggläsning!

image808


Kommentarer
Angelica

Kaffet ser gott ut, speciellt med hjärtat och chokladbitarna till! Mummsi.

2008-01-15 @ 08:02:27
URL: http://Angelicahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar