Bakningen fortsätter

idag med kokosmuffins. fyra plåtar...men det blev inte så många som jag trodde det skulle bli, måste nog kanske göra några fler..är så svårt när jag inte vet hur många som kommer..

har även hunnit med lite surr och en promenad med boman, lunch och så har M:s "låtsasmamma" varit förbi och provat dopklänningen på emina. hon kommer bli så fin vår lilla tös! helena har lovar sy den då jag tyckte det var för mycket pengar i att köpa en ny. tack!!
fick även lite presenter. en silkesmössa att ha under vanliga mössan riktigt kalla dagar och yllevantar att ha under de vanliga. det behövdes verkligen. allt från Magasin de Nord (eller vad det heter) så det är rejäla grejer. tack igen!!

nu ska jag försöka hinna läsa lite bloggar medans emina vilar en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar