Barntillåtet

just hemkommen från en liten promenad. var dock inte det lättaste att gå när det snöat och inte plogat, men jag får se det som att jag brände fler kalorier!
handlade lite som saknades för resten av dagens bakande. mockarutor! (förlåt malin)
lillan sover ute fortfarande och jag passar på att dricka en kopp kaffe (brukar oftast hälla upp en som sedan blir stående när lillan är vaken) och lyssnar på hög musik!
om det är ngt jag saknar som jag kunde göra tidigare så är det att lyssna på bra musik på riktigt hög volym. det är jag att få göra det och det händer sällan nu mer...
och nu behöver jag ingen kommentar om att det är ett litet pris att betala för det jag istället fått, för det vet jag att det är! men det är ändå tillåtet att sakna delar av sitt "tidigare" liv och det är även tillåtet att vara less på magen när man är gravid och stor, att bli irriterad och less när man inte får sova ordentligt på natten, känna att man inte räcker till osv.. det är en stor del av att vara mamma men tyvärr är det sällan ngt man pratar om...

nu ska jag fortsätta njuta och kolla lite ny musik.

so long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar