Bättre humör

nu är jag på mycket bättre humör!
har just grejat en massa här hemma. rensat i skåp, ordnat bland fotoalbum och babyalbum, gjort barnmat till emina, blandat klart ersättning, röjt i köket och nu satte jag mig precis ner med en kopp kaffe.
M och emina sover just nu på soffan. så söta!!
han verkar mycket bättre idag så han ska skjutsa oss på babymassagen. tur det! annars vet jag inte hur vi skulle ha tagit oss dit...

och till det bästa av allt!
min älskade Malin är hemma igen!!! SOM jag har saknat henne!! saknat att surra med henne på msn under dagarna, saknat att höra om allt som händer med lilla magen hennes, hur det går på jobbet och självklart det som hon är bäst på: skvaller!! =P
nu ska jag surra med henne på msn och dricka mitt kaffe. snacka om att hon vände min dag!!! tack!!

image778  bli inte arg på mig nu gumman!


Kommentarer
Malin

Du är för gullig!! Trots att du lägger ut vidriga bilder på mig!! =) Jag har saknat dig också, och längtar såååå tills på lördag!

2008-01-07 @ 11:32:59
Malin

Vi ska också på massagen idag, så vi ses där! =)

2008-01-07 @ 11:42:21
URL: http://mammakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar