BVC o ärenden

snart kommer boman och hämtar upp oss. då ska vi först på bvc o väga o mäta emina o sen ska vi in till stan. blir nog att käka lunch men har även några ärenden att göra. dels present till micke som vi ska på kalas hos imorgon, present till lilla julia som också fyller år och försöka göra bort att handla det sista inför dopet.

har även fått ett första bud på mitt löshår så nu skull jag egentligen ha råd med uggsen från din sko. det var ju det som var tanken med att sälja håret. men kanske jag ändå väntar lite...fast då kanske de hinner ta slut, om de nu inte redan gjort det..


Kommentarer
Malin

Vänta aldrig! De kan ta slut, och då får man jaga livet ur sig land och rike runt, plus att man får många sömnlösa nätter..=)

2008-01-18 @ 10:26:25
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Anna

Malin: jag vet....hann dock aldrig in idag..kanske köper ett par riktiga för 500-600 på tradera istället..beror på vad jag får för håret..
några mer sömnlösa nätter än?=)

2008-01-18 @ 16:31:41
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar