Dagens första kopp kaffe

sitter nu med dagens första kopp kaffe i handen och ska äntligen få läas lite bloggar och blogga själv. har varit fullt upp hela dagen så inget sådant har med. dock tog jag mig tid att vila med emina på eftermiddagen och jag är sååå glad att jag gjorde det. dels för att det är det absolut mysigaste som finns att få ligga och kramas med emina, men även för att jag nog hade stupat om jag inte gjort det.

började morgonen med att stressa så vi skulle hinna vara klara tills M kom och hämtade oss och jag skulle på körlektion. det gick toppen! känns verkligen att det går framåt och jag hoppas att allt detta gorm runt körlektionerna snart är slut.
kom hem och slängde i mig lunch innan jag matade emina med gröt. och det var poppis! herregud vad hon åt!! lilla kickan våran börjar bli så stor!!
plockade undan julpyntet (äntligen!!!) och städade lite, lagade middag, åt och direkt efter middagen satte jag igång att baka mockarutor. gjorde det tidigare i veckan också när jossi var här, men de bev misslyckade så jag fick göra om..gör om, gör rätt..och nu gick det bättre! känns nu som att allt bakande börjar vara klart. till slut!!

nu har jag precis nattat emina och ska som sagt njuta av lite bloggläsande och annat. ska slå på lite härlig musik och bara vara.
M är på garaget och skruvar i bilen. denna vecka har jag verkligen kännt mig som en singelmamma och jag måste verkligen säga att jag ser de på ett annat sätt idag. jisses vad de måste kämpa!
jag hoppas bilen blir klar snart för jag vet att även M tycker det är jobbigt att vara borta så mycket.


Kommentarer
Alexandra

nej vilken sött barn :D

2008-01-17 @ 19:11:34
URL: http://lolabrin.blogg.se
Anna

Alexandra: tack raring! =)

2008-01-17 @ 21:03:07
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar