Dagens planer

sitter just nu och äter frukost. ja jag vet, det är lite sent för det, men vi har sovit länge idag jag och emina efter en väldigt tjorvig natt. skönt att hon i alla fall kan tänka sig att sova lite längre på morgonen när hon tjorvat...

sarah kommer nog vilken sekund som helst. blir mysigt att få surra lite, vart så kor tom tid senast när vi sågs på stan. senska vi tigga skjuts med henne till bvc och babymassagen.
tänkte eventuellt kanske hälsa på på jobbet efter det också, får se vad som hinns.
och om jag har tur så kommer lillasyster jossi och hälsar på i eftermiddag! hoppas!

detta är då dagens planer, nu ska jag äta upp det sista av min gröt och hoppas på att sassa kommer snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar