Dagens planer

vaknade för en timme sen ungefär. emina är på sitt vanliga underbara morgonhumör. sitter i gåstolen och jag bloggar och äter frukost.
känns som att vi har börjat få ganska bra rutiner här hemma tillsammans.

idag kommer Sassa. ska nog ta en promenad tror jag. är ju så fint väder. och sarah brukar inte vara svårövertalad. ska bli riktigt skönt att komma ut och skönt att gå tillsammans med någon istället för själv.

ikväll kommer både inger och en kompis till M. mest troligt i alla fall, vi får väl se. det är lite mer: jag tror det när jag ser det!


Kommentarer
inger

Hej gumman!
Jag KOMMER idag :-) om inget händer under dagen... peppar peppar... nä... men jag har planerat in besök i Rutvik ikväll... kommer någon gång mellan 17.30-18.00 om det är ok?? Ha en skön dag i det helt underbara vädret. puss och kram

2008-01-30 @ 10:45:24
Anna

inger: självklart är det ok!!! ska bli sååå mysigt!! längtar-. puss och kram

2008-01-30 @ 13:56:33
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar