Dåligt med uppdateringar

har inte hunnit med idag. tvättar och grejar, har badat emina och idag kräver hon väldigt mycket uppmärksamhet och givetvis är det då vad hon får! vi busar och myser och väntar på att pappsen ska komma hem. då beger vi oss på dopsamtal och sedan blir det middag.
ngn som har ngt sunt middagsförslag?

hade tänkt försöka hinna plocka undan det lilla av julen som är kvar, vilket jag inte hunnit tidigare i veckan. får se vad gumman säger.
annars har vi inga speciella planer, jag hoppas på att få ha M hemma ikväll. dock slapp jag vara ensam igår eftersom lillasyster jossi kom och hälsade på. kan jag påpeka nog månag gånger hur mycket jag längtar efter mitt körkort???


Kommentarer
Erika

Bulgursallad och kyckling...gott och enkelt! Känns lätt och bra oxå!=)

2008-01-16 @ 17:05:55
Anna

Erika: mums!! det ska jag testa ngn dag!

2008-01-16 @ 20:03:19
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar