Efterfrågat

ni börjar efterfråga bilder från i går. och de kommer, jag lovar!
men tyvärr inte idag. ni får hålla ut. jag ska fixa det imorgon. promise!

gumman sover. har bara varit upp en sväng då hon var ledsen och somnade då om i min famn. nu ligger hon i sängen igen och sover.
jag och M har precis sett I am Legend. det var väl helt ok, men tyckte ändå inte den var så bra som folk sagt. blev lite besviken...nu ska vi kika på Cold case. har myst med pizza och en massa coca cola, men imorgon blir det nya tag igen och ska verkligen försöka komma igång med lite promenader. skönare nu när det äntligen är kallt ute och blivit vinter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar