Fixat

nu har jag fixat och donat så mycket jag bara kan för imorgon. lika bra att förbereda så mycket som möjligt för man vet aldrig hur morgondagens förmiddag blir när man har en liten en! det enda jag behöver göra imorgon är att plocka fram allt fika ur frysen.
jag skriver jag eftersom M är och snöröjer nu...kommer nog bli borta till imorgonbitti i alla fall skulle jag tro..så tråkigt när han måste jobba, speciellt när det är på helgen...
emina sover men tappar tutten hela tiden så nu har jag parkerat med dator och tv i sovrummet. mysigt!! och hon sover mycket bättre när hon hör att man är härinne. förstår precis eftersom jag är likadan!

nu ska jag kika om det kanske är ngn bra film ikväll...

(budgivningen på mitt löshår på tradera tar slut ikväll 21.30. användarnamn: iiina)


Kommentarer
Madde

hej hej!!!

Lycka till! Hoppas ni får en bra dag!
KRAM

2008-01-21 @ 10:54:08
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback