Förkylning?

nyser, nyser lite till och så nyser jag ännu en gång....
känns som att mina ögon ska ploppa ut och ögonlocken är tunga.
förkylning på g?
dock måste jag säga att jag brukar ha ganska tur med mina förlylningar (peppar,peppar). de brukar i princip bara hinna komma så går de över. jag hoppas att det är så den här gången också. och jag hoppas att jag inte hinner smitta lilla emina...

mitt paket från hm har kommit nu! med mina kläder och med jossis kläder. äntligen!
jag hoppas det finns ngt där i som kanske kan passa att ha på lördag. plus att jossi lovat att jag ska få låna hennes svarta pumps. älskling!
imorgon ska vi på stan tillsammans. hon ska få sin telefon hon köpt via tradera och jag ska få skorna. sen är tanken att jag ska shoppa lite. ja, nu inte något mer spännande än kanske några billiga bijouterier. ett par nya örhängen hade inte suttit fel. helst hade jag hittat några som ser ut som dessa. så sjukt snygga!!


image832
från Cocoo och kostar inte mer än 145 kr!!


Kommentarer
Madde

Ja man hinner inte blogga lika ofta som man önskar. Hade vi haft en bärbar dator hade det säkert varit lättare men nu har vi en vanlig dator på övervåningen och då blir det mycket mer ett projekt att sätta sig där:) Men jag får väl göra bort att blogga på dagarna när Tilde är på dagis:)

Och ang oron att lämna Emina på lördag. Det kommer gå JÄTTEBRA. Men jag vet hur det känns, jag är precis lika dan om inte mycket värre. Det brukar vara jobbigt just innan, men det går ju över när man väl har åkt därifrån. Och man kan ju faktiskt ringa och höra hur det går :) Hoppas ni får kul på lördag! Kram kram

2008-01-24 @ 15:17:09
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Madde: åh vad skönt att höra att det är normalt attvara ororlig..=) jag hoppas bara jag kan släppa det lite och inte bara tänka på henne hela kvällen när vi har lämnat henne. tänka på henne kommer jag självklart inte ifrån, men HELA tiden..=)

jo jag förstår att det är bökigt att hinna blogga..vi har ju som sagt bärbar och jag brukar sitta på filten med emina och blogga=) funkar jättebra!

trevlig helg i snön!! kramar!!

2008-01-24 @ 19:15:07
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar