Haha

nu är vi tillbaka.
blev hastigt och lusigt bestämt att vi skulle fara till stugan. kom hem idag. och kan ni gissa vad??? jag är sjuk...IGEN!! äter fortafarande pencillin för örat (andra dosen) men ändå blir jag sjuk. har feber och fryser så jag skakar. ska snart hoppa ner i ett varmt och skönt bad och bara försöka få upp värmen i kroppen...
konstigt att man fryser fast kroppen är för varm....

har varit mysiga dagar i bjummis. M har jobbbat en del men jag och emina har roat oss med diverse saker. promenader, besök av  faster johanna och kusinerna, besök av farfar och Helena och annat bus.
var skönt att ha Helena hos oss idag som hjälpte massor med emina. skönt både för emina och för mig. hon behöver underhållas och jag hade inte riktigt orken till det idag..
nu sover hon sött, förhoppningsvis för resten av natten.

imorgon blir det Barnens hus om jag känner mig kryare.
annars blir det att vara hemma och kurera för veckan bjuder på en massa aktiviteter!


Kommentarer
Becka

Krya på dej!
Jag äter också penicillin. Halsfluss och öroninflammation på samma gång.... :-/

2008-01-05 @ 22:55:22
URL: http://www.beckasin.net
madde

Men usch stackare.. Hoppas verkligen att du blir frisk snart!

Måste fråga, äter Emina fortfarande på natten eller sover hon hela nätter? När brukar hon somna för natten?

Jag har helt glömt bort när Tilde slutade äta på natten och när hon sov hela nätter :)

2008-01-06 @ 01:01:42
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Becka: men usch...där kan vi snacka om stackare!! hoppas du blir bättre snart!!

Madde: jo hon äter fortfarande på natten..det är fortfarande lite olika men oftast ser det ut så här:
somnar kring 18-19 i sin egen säng med flaska, vaknar kring 20-21 och vill gärna vara vaken 1-1,5 timme. somnar igen i sin egen säng med flaska.
vaknar kring 3-4 på natten och äter. somnar om direkt efter det i sin egen säng.
vaknar ibland på morgonen 6-7 och äter och somnar om till ca.9 och ibland sover hon fram till nio utan något tidigt morgonmål...
men självklart som sagt är det olika...

2008-01-06 @ 09:43:25
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar