Hemanent

fick idag för mig att jag skulle permanenta mig. så vi for iväg till kvantum och skulle köpa hemanent jag och jossi. hittade den, plockade den. hittade spolarna, men insåg att de var för små. jossis kommentar till det hela var:
-ja, om du vill se ut som mormor gjorde på 90-talet så kan du ju köpa de......
jag insåg alltså att jag inte vill ha så små, vill inte se ut som en tant. så det får vänta. ska ju in till stan på torsdag då emina ska fota sig hos fotograf, så då kan jag passa på.

har grejjat och stressat hela dagen.
nästan allt på listan (i tidigare inlägg) är avbockat vilket känns väldigt skönt. med andra ord kan jag nu slappna av och njuta av kvällen tillsammans med jossi. det blir Gossip Girl och Gynning.. mycket mysigt!
dock hade det varit total njutning om jag hade fått njuta av lite fika! men jag ska in i det längsta försöka hålla mig.

det kommer bli svårt....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback