Inte som planerat

nej det blev det inte riktigt..när vi kom fram till körskolan kom vi på att vi glömt vagnen hemma så M fick vara med emina medans jag körde och sedan även när jag skulle på stan med sassa.
blev en mysig lunch på MCM med henne och sedan lite hjälp till val av hårfärg, blev den som sassa röstade på! tror att den kan bli aningens mörkare än den jag har nu..vi får se. jag bjussar på resultatet sen när jag färgat.

shoppade en del till emina också.

- babytossor från PO.P
- ny mössa från PO.P (har ju röd overall nu så en brun mössa går bort...)
- brun plyschklänning från PO.P
- rosa långärmad tröja från PO.P
- 3 st haklappar i 3 olika rosa nyanser med en liten prinsessa på. (tyg)
- 1 st till stor nappflaska
- 2 st nya nappar med större hål

kommer bilder på samtilgt lite senare när jag har mer tid!
nu ska jag busa och pussa på min lilla tös som jag hunnit sakna så mycket!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar