Ledsen

det blev inga bilder igår....jag la mig med emina i sängen och skulle få henne att somna. men gissa vem som sövde vem? vaknade när M kom hem kring tolv..dödstrött. förstår inte varför jag är så trött hela tiden. även när emina sovit bra känns det som jag ska falla ihop av trötthet..

idag hade jag tänkt att vi skulle tvätta och städa. och även beställa lite fler dreggellappar från pippilotta. gumman dregglar ju så mycket så hela hennes kläder är blöta. och två dreggellappar räcker inte långt då!
en dammtorkning här hemma kommer inte sitta fel kan jag lova...ska även bädda rent och byta gardiner i köket. tror ni jag hinner allt? inte jag..

men nu ska jag i alla fall börja med att äta klart min yoghurt och sedan ta mig en kopp kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar