Lördagen

nu börjar planerna klarna lite inför lördagen.
börjar med att gå på Bakfickan och käka, sedan vidare till oss och sen utgång. mest troligt på Olivers. var ingen som var speciellt sugen på Cleo. skönt!
dock har vi inte bestämt ngn tid än för middagen och jag skulle behöva ringa pappa och ruth och säga ungefärlig tid, men C ska boka bord så snart kanske vi vet!

ikväll myser vi här inne. M jobbar. får väl se hur länge han blir borta nu...det har ju kommit sjukligt mycket snö så jag räknar då inte med att se honom ngt idag i alla fall. hoppas han sen hinner vara ledig lite innan lördagen så han orkar. blir ju självklart roligast så!

nu ska jag fortsätta kika på dokumentärserien Unga mödrar. en tjej som ska föda nu....får verkligen lyckokänslor när jag tänker på min förlossning. visst, ont som f-n, men underbar upplevelse. och så fick vi ju det bästa man kan få, en underbar liten prinsessa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar