Lösnaglar

jag hade tänkt köpa lösnaglar idag. men ångrade mig.
mina naglar var perfekta under min graviditet, och jag har tidigare varit den som bet konstant på både naglar och nagelband. en ful ovana, jag vet...
men så blev de hemska igen. men nu har det faktiskt ordnat upp sig och de börjar bli fina igen, och jag vet vad som händer om jag hade satt på lösnaglar. mina egna hade blivit helt förstörda...

så imorgon ska jag fixa och fila och måla och dona, så de blir så där fina igen som de en gång var.
fransk manikyr är favoriten, fräsch och snyggt och passar till allt.

image850


Kommentarer
Olivia

Snyggt med fransk manikyr!

2008-01-31 @ 20:53:52
URL: http://heterolivia.blogg.se
atena

hade velat skaffa lösnagalar! men det kostar rätt mkt så det känns lite onödigt.. plus att jag inte får ha det på jobbet :P

2008-01-31 @ 20:55:14
URL: http://jiggy.blogg.se
Anna

Olivia: jo det är ju det!

atena:jo det är dyrt..men om man gör det själa kommer man billigt undan. har hittat jättefina med färdig frank maikyr som faktiskt sitter hemskt bra. nu minns jag tyvärr inte vad det är för märke...depend kanske?

2008-01-31 @ 21:06:10
URL: http://allaboutus.blogg.se
Carola

Jag håller med, det är super snyggt! Men jag måste säga att det är nog snyggast då man har sina äkta naglar =) Jag brukar också ha det, men oftast på sommaren då håller mina naglar sig finast.. varför vet jag inte!? Ha en bra dag.

2008-02-01 @ 07:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar