Lugn kväll

M ska jobba inatt så han ligger här i soffan och är mysig och ska försöka sova lite.
emina är nattad men vaknar då och då när hon tappar tutten. dock så pass sällan ikväll att det är mer än överkomligt! jag sitter och dricker en kopp kaffe och ska nu passa på att läsa lite bloggar.

imorgon har jag körlektion på förmiddagen och efter det ska jag och emina träffa sassa för lite shopping och lunch på stan. måste verkligen handla ngn haklapp till emina...gjorde morotspuré idag och den gillades mycket mer än potatisen. sötnosen bara gapade som en liten fågelunge!


Kommentarer
madde

klart du får lösen om det blir så att jag skyddar den.. har inte bestämt mig ännu. :)
hoppas ni får en trevlig dag på stan imorrn. vi tänkte också ta en tur. hittade ju så fina skor idag som jag nog ska köpa ;)

2008-01-10 @ 19:18:43
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

madde: vad bra! du får maila mig det om så blir fallet. ja jag önskar jag hade råd att shoppa ngt, men det får nog vänta till en annan månad...
kanske syns imorgon då! då får vi vara modiga och hälsa om vi springer på varann! =)

2008-01-10 @ 19:59:54
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar