mer än vanligt

trots att det var fredag igår och läsarantalet brukar gå ner under helgen. (bra! för det innebär att ni har annat roligt att göra!) men igår hade jag mer än vanligt, trots fredag. väldigt väldigt roligt att se och det ger givetvis bloggandet mer motivation! nu önskar jag bara att jag kunde få fler kommentarer. tack alla tappra själar som brukar kommentera! jag älskar det!
men ni andra, kom igen nu!!=)

sitter vi köksbordet nu och har nyss ätit lite gröt, dricker nu kaffe och har emina i tripptrappen bredvid mig.
av ngn anledning har hon fått för sig att hon inte ska sova på kvällarna/nätterna....vet inte vad det är, men så fort hon får ligga på min eller M:s arm och sova då går det bra..är väl ngn period då hon behöver extra mycket närhet, och det ska hon självklart få. men de där få timmarna man har ensam på kvällen betyder ganska mycket så jag hoppas detta är övergående...


Kommentarer
Titti

Visst är alla timmar av egentid värdefulla?! Här blir det inte många alls nu för tiden, men snart är dom tonåringar och vill inte vara med oss alls, så det gäller att passa på och njuta! Mina 2 vildar sover i skift dygnet runt nu, så det blir inte mkt sömn här, men som sagt, jag får sova ikapp när dom bli större!

2008-01-12 @ 10:27:58
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Anna

Titti: absolut!! oh herregud, i skift?? hur orkar du??

2008-01-12 @ 11:54:51
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar