Off

har varit lite off, men jag har prioriterat andra saker och känner mig trött. känner mig inte helle lika motiverad till bloggandet, men det är nog bara tillfälligt. ha överseende...
dels för att jag inte har några roliga bloggar att läsa själv..tips?

idag är jag och emina och azlan insnöade. inte bokstavligt talat, men det känns så eftersom stormen täckt alla fönster på framsidan med snö så man inte kan se ut.
har körlektion men har ringt och lämnat meddelande för att se om vi kan avboka den. egentligen ska det göras ett dygn innan, men...kanske de till och med ställt in lektionerna idag? M var lite lur på det. går knappt att ta sig fram därute enligt honom.

så med andra ord ska jag och emina bara vara inne och mysa idag.
har precis ätit lite lunch och nu sitter vi och småkikar på Rachel Ray. kanske man skulle ta och måla kistan i eminas rum idag? perfekt aktivitet när det är sånt här väder. men måste då vänta tills hon ska vila..




börjar bli väldigt nervös inför att lämna bort emina över natten på lördag...vår lilla älskling. jag vet att det kommer gå bra. pappa och ruth är snarare ÄNNU bättre än oss på att trösta henne om hon blir ledsen, men självklart gör det lite ont i mammahjärtat ändå...



Kommentarer
Bloggtips

http://www.veckorevyn.com/livsstil/dagbok-fran-newyork/

2008-01-24 @ 17:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback