Otta

gumman hade tydligen inte tänkt ha någon sovmorgon idag inte. 07.20 vaknade hon och ville kliva upp. men jag ska verkligen inte klaga eftersom hon annars vaknar så pass sent.
sitter och äter min gröt just nu och emina leker i sin gåstol som hon fick i doppresent av morfar och rut. hon älskar den! sen att hon inte går omkring med den det är en annan sak, det är inte det som är poängen=)

idag har vi inga andra planer än att fara på körskolan i eftermiddag. för vet ni vad??? det onda i örat kom aldrig tillbaka!! jag tog som sagt två treo igårkväll och det är fortfarande bra. gissa om jag är lycklig!!


Kommentarer
Becka

Åhh, va skönt att det gick över!! Ha en skön dag tillsammans med lilltjejen och lycka till på körlektionen!

2008-01-22 @ 10:22:16
URL: http://www.beckasin.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar