Promenad

snart kommer boman, då ska vi ta oss en promenad. känns både motigt och skönt. skönt att få lite friskluft och skönt att gumman äntligen får lite luft. har varit alldeles för dåligt med den varan på senaste tiden med alla sjukdommar som varit. men motigt att motionera....ja jag är slö. måste bara komma in i det.

bakade 4 plåtar med syltkakor igår och så blev det en hel big pack glasskartong med havrekakor också...
ska fortsätta idag om jag hinner men då blir det mockarutor som ska bakas. har mycket att stå i...och skönt att få göra bort så mycket som möjligt!

glömde lägga in bilder på emina igår så de kommer idag istället....

baggyjeans o dreggellapp, kan man bli snyggare??

image782


Kommentarer
Junitjej

Vilken gullunge!

2008-01-09 @ 10:38:37
URL: http://junitjej.blogg.se
madde

wow så söt=) Jeansen var ju grymma. Vart har du hittat dom?
Vad kul att det går så bra med övningskörningen! Håller tummarna för att du snart ska ha kortet=)

2008-01-09 @ 11:01:20
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Linda

Så söt Emina är :-)
Förresten såg att du jobbar på att gå ner i vikt, hur går det?
Jag insåg igår att jag ser ut som en flodhäst o MÅSTE gå ner + att magen måste bort, de kommer bli jobbigt för jag är så "beroende" av fika o godis o sånt.
Aldrig haft detta problem med vikt o mage så måste helt tänka om nu.
Har du några tips på hur man ska göra? Förutom att röra på sig?

2008-01-09 @ 12:28:03
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Anna

junitjej: tack raring!

Madde: ja jag håller också tummarna! om allt går som jag vill så har jag kortet i februari-mars kanske...jag behöver alla tummar hållna! =)

Linda: tack! Nike är inte dålig hon heller, en riktig liten sötnos! självklart Neo också!=)
jag har faktiskt en del tips. men det är ju svårt att säga vad som funkar för dig. det beror ju på hur du är med mat o så... om du klarar dig bra utan "tillbehör" som ris, pasta och potatis då kan jag verklige tipsa om att GI:a. det gjorde jag innan jag blev gravid och det funkade super!! man får äta mycket fett och såser och så. (perfekt för mig), men det funkade inte denna gång. gick inte ner nått...
så nu är jag med i viktklubb.se. har inte varit med så länge än, men har ändå gått ner några kilon så det verkar funka. och då kan jag verkligen inte påstå att jag promenerat mycket...

2008-01-09 @ 12:38:51
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anna

Madde: glömde ju säga vart jeansen kommer ifrån. hittade de på lindex på killavdelningen.

2008-01-09 @ 12:39:57
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar