Pust

nu har jag suttit och grejat en massa med bloggen. dock är det en del kvar att göra, men det går inte just nu då det av ngn anledning inte går att ladda upp bilder på blogg.se...

emina har varit vaken en stund men nu ligger hon och sover tillsammans med pappsen i sängen. (efter många om och men) tur det i alla fall för vi ska upp ganska tidigt imorgon.
hade tänkt att jag skulle ta och avsluta här nu och plocka fram för imorgon. skönt att ha så mycket som möjligt iordning när man kliver upp och är trött!
tänk när jag fått körkort....då kanske jag slipper stiga upp nästan 4 timmar innan jag egentligen behöver vara i stan. vilket lyx!

längtar som en galning efter kläderna från hm!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar