Sovmorgon

jag och emina bakar för fullt idag också.
idag blir det choklad/apelsinmuffins. dock tog både bakpulvret, kakaon och vaniljsockret slut så så fort muffissarna är klara ska vi ta oss en promenad till affären...eller? det har ju snöat kom jag på och inte har det hunnit plogas heller..får se hur vi gör...
 
sov väldigt länge idag...försy fick jag panik men så tänkte jag att om vi nu båda sovit så hä rlänge så behövdes det förmodligen! så en lång sovmorgon och inte speciellt mycket på schemat idag innebär en mysdag för mig och emina med massa bus!


Kommentarer
Malin

Sådär ja, då var man tvungen att äta en plopp för att jag inte kunde tänka på ngt annat än dina muffins...=)

2008-01-10 @ 14:22:54
Anna

Malin: förlåt hjärtat!! men tänk att du får smaka de på dopet! =)

2008-01-10 @ 14:39:06
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anonym

Ha ha, smaka?! Skojar du? jag ska stjäla ditt barn och alla muffins och låsa in mig! Hi hi hi! Längtar efter er!

2008-01-10 @ 14:43:44
Malin

OBS! Ditt barn ska jag pussa på, inte äta=)

2008-01-10 @ 14:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar