Städdag

håller på och storstädar här hemma inför dopet imorgon. fullt ös och det är inte det lättaste med emina vaken. men nu har M gått och lagt sig med henne och vilat. ska fortsätta alldeles snart men kände att jag måste få mig en kopp kaffe och lite bloggande innan...

efter städningen ska vi försöka göra oss vackra och sedan ska vi till malin och micke. micke fyller år så vi är bjudna på kalas. jobbigt att inte kunna fika, men jag försöker säga till mig själv att jag måste spara mig till imorgon. herregud vi har så mycket fika här hemma nu så det kommer stå ut genom öronen....
plus att pappa och ruth kommer med tårta. jisses! =)

igår var vi och hälsade på carro och erik. hennes mage växer från gång till gång och deras kattungar har börjat bli stora. söta! surrade och drack kaffe och erik lyckades fånga några klockredan bilder på emina som jag måste be de skicka.

allt som alt har det hittils varit en mycket bra helg, bortsett från städningen då, finns ju roligare saker att göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar