Syltkakor

körlektionen idag gick väldigt bra. blev lite landsvägskörning och lite i tätort. han trodde att jag behövde max 5 lektioner till innan uppkörning....blev överlycklig då han sa det eftersom jag förberett mig på det värsta. (jag kanske inte är så duktig som jag tror pessimisten) men på samma gång blir jag nervig...
herregud hur ska jag överleva en uppkörning nervig som jag är???

sitter vid köksbordet just nu och väntar på att första plåten syltkakor ska bli färdiga. nu har bakningen inför dopet börjat..vi blir många = mycket fika. lika bra att börja i tid!
nu är bara frågan: hur ska jag kunna hålla mig från att äta upp de??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar