Thank god it´s friday!

älskar fredag. det innebär (oftast) att vi får ha pappsen hemma och mysa en massa. nu har det snöat mycket så om vi har otur får han åka och jobba inatt. jag hoppas inte...
emina har just somnat och vi ska nog slå på ngn film. antingen blir det "Förortsungar" eller så blir det "You, Me and Dupree". får väl se hur länge någon av oss orkar hålla sig vaken..blev inte många timmars sömn inatt då emina gormade en hel del.

planerna för morgondagen är underbara!
klockan två ska vi möta upp malin o micke för en fika på hägnan sedan far vi och handlar för middag tillsammans och sedan vidare till oss för, som sagt, middag och myskväll tillsammans. längtar som en galning! ska bli så mysigt att få se magen och kanske till och med få känna en liten spark? hoppas!
(räknar ner månaderna tills vi blir mammalediga tillsammans!!)


(har hunnit med att färga håret. blev mycket mörkare än innan...dock har inte allt torkat än så jag kan inte säga om jag är nöjd eller inte. det får vi se imorgon! fotar det då när jag är fixad för just nu ser jag ut som ett skatbo! =P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar