Trött!

nu är vi hemma allihopa.
har varit hela eftermiddagen på bergnäset hos systrarna. var väldigt mysigt. och emina har fått busa en massa=)
mitt hår är permanentat men jag kan inte säga än om det blev bra eller inte då mitt hår fortfarande är blött. vi får se imorgon. lite lockigare har det i alla fall blivit.

fotograferingen idag gick mycket bra! var en toppen fotograf som stojjade och tjoade med emina och det märktes verkligen att hon hade barn själv. har dock inte fått se några bilder än, har tid där på måndag då vi ska få kika på bilderna och bestämam vilka vi ska ha.
de hade superfina kollade i olika slag där som jag blev sugen på. ska bli så roligt.

imorgon har jag och emina inga planer alls vilket faktiskt känns ganska skönt. ska bli mysigt att bara vara hemma tillsammans och inte ha en massa måsten. ska bara mysa och ta hand om varandra.
en promenad blir det i alla fall. om det nu inte kommit för mycket snö, vilket det låter som att det ska bli inatt.

har blivit alldeles för mycket slisk och tjafs denna vecka. tappade helt min karaktär, men nu blir det nya tag. tänker inte ge upp på grund av ett bakslag.

nu ska jag bara slappa i soffan. är helt slut efter en fullspäckad dag.
så godnatt från oss!!

XOXOXOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar