Uppe med tuppen

känns det som  i alla fall men egentligen är det i en helt human tid vi klivit upp. klockan åtta...men jag var trött..jag nog inte riktigt kry i kroppen än.
emina sitter i tripptrappen och tjorvar och ska snart få lite ersättning.
köpte förövrigt nya nappar till hennes flaskor igår med större hål och jag kan nu meddela att våran lilla tös äter massor!! skönt att det var som vi misstänkte, att hon inte har ro att äta så länge.

kan även meddela att jag ställa mig på vågen igen imorse.
jag måste ha glömt ta av mig järnhjälmen igår när jag vägde mig för nu hade jag helt plötsligt tappat 2 kg!!
jag ska inte skrika för högt av glädje än, imorgon kanske jag har gått upp 2 igen, men glad an jag inte förneka att jag blev!

nu ska jag mata en madame som sitter och viftar efter mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar