Veckans planer

jag och emina myser på här hemma idag. min önskan var att få vara i garaget och måla brudkistan ikväll men M ska fixa klart bilen. och det behövs!! längtar tills den  är klar. då ska jag köra köra köra, och sen ska jag boka uppkörning!!
så ikväll blir jag och emina solo. vet inte riktigt vad vi ska hitta på för mysigt. ringde och hörde med jossi om hon ville komma och hälsa på, men hon skulle komma imorgon istället.
på onsdag kommer sassa under dagen och jag hoppas även på ett besök av inger. hon måste ju få sin julklapp! =)
sen till helgen blir det bjummis och om allt går som det ska så kommer även malin och micke med dit! det vore verkligen sååå otroligt mysigt om de gjorde det!

nu ska jag busa lite med emina...

återkommer senare!


Kommentarer
inger

hej gumman!
Joooooo nu måste jag komma... tänkte höra med dig om det gick bra på onsdag kväll... efter middagen alltså.... Puss och kram

2008-01-28 @ 15:38:50
Anna

vad roligt!! vi har inget speciellt planerat på onsdag vad jag vet! vi syns då! =) pusspuss!

2008-01-28 @ 16:15:24
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar