Viktklubb

har ju gått med i aftonbladets viktklubb. du j-lar! jag hoppas av hela mitt hjärta att det funkar. (förutsatt att jag sköter mig alltså) jag har alldeles för många kilon nu men de ska bort!!
i mars är det tänkt att jag ska ha gått ner mina kilon. men efter det hoppas jag att jag kan droppa några till.... vi får väl se hur det går..

viktklubb är bra. men det som jag tycker är tjorvigt är att hitta mat som är rätt i fettmängd, kolhydratsmängd osv.. att hålla sig till rätt kalorimängd finner jag inte speciellt svårt då man får väga maten, men resten...
och det känns lite skumt när de lägger upp en vekomeny till en, men den stämmer inte med hur mycket kalorier man ska äta...plus att sidan är GRYMT seg!
men annars ska det nog gå bra!

ja jag är så tragisk att jag har det som mitt nyårslöfte.
kosta vad det kosta vill men nu ska jag hitta mig själv igen!!! (kroppsmässigt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar