Viktklubben

är ju som känt med i viktklubben på aftonbladet. det går bra! går ner i vikt och det är ju självklart det som är tanken.

1300 är det minsta antalet kalorier man får äta och det fick jag. pratade med sassa som varit med i detta och hon hade haft svårt att hålla 1300 kalorier, vilket är bra! det betyder ju att hon äter mindre än vanligt då hon är med.
jag har svårt att komma upp i 1300 kalorier...inte bra. jag skulle behöva äta fler mellanmål, vilket jag inte gör. men jag hinner inte, tänker inte på det och när jag kommer på det är det oftast kväll och jag har fått för mig att det är mindre bra att äta kvällstid?

är det ngn som har förslag på bra mellanmål? förrutom frukt då...ngt annat, något roligare!
måste skärpa mig, inte bra att äta för lite kalorier heller. då går man inte heller ner i vikt, man går ner på sparlåga...


Kommentarer
Anonym

Hm.. har du skrivit in rätt i recepten då? Äter du frukost, lunch, middag o mellanmål? Om du äter de målen så är det svårt att inte komma upp till 1300. En grötfrukost är ca 300kcal, en ordentlig lunch 400 o middag runt 500, ett äpple på det så är du ju i princip uppe i 1300kcal. Kram

2008-01-17 @ 21:23:38
Rebecca

ngn bar kanske? eller en latte/varm choklad och banan =) eller 2 mackor =) yoghurt med musli? risifrutti? gröt med mjölk? smoothie?

2008-01-17 @ 21:41:09
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Malin

Hej! Jag hade också svårt att komma upp i de kalorierna i början, men sen blev de svårare att hålla när man inte var liiika motiverad som i början. Tror att det är bra att hålla 1300 kcal, för annars går man lätt upp allt sen. ( Se på mig, ha ha)längtar tills vi ses i morgon! Puss!

2008-01-18 @ 09:28:07
URL: http://minafavoriter.blogg.se
esset

ägg är ju jätte bra, en massa proteiner, mosad avocado på hårt bröd, kanske en kalkonskiva och krydda, mums.
Lycka till! Jag kämpar också :)

2008-01-18 @ 10:35:38
Anna

Anonym: nej jag äter inga mellanmål...det var det jag skrev i inlägget. och ja jag äter frukost, lunch, middag... och ja jag skriver in rätt. får väl helt enkelt börja laga mer onyttig mat=)

Rebecka: bra tips!! nu vart jag ju till och med sugen! behövde verkligen sånna tips! tack!

Malin: ja, det kanske du har rätt i. har suttit och läst på deras sida och man ska inte äta under 1300...får kämpa på=)
längtar också till imorgon!! pusspuss!!

Esset: ja jag hade helt glömt ägg, kom på det igår faktiskt och åt en hårdbrömacka med ägg på. gott!! =)
tack! och lycka till till dig med!!

2008-01-18 @ 16:35:39
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anonym

Är du inte allergisk så är en näve nötter ett MYCKET bra å nyttigt mellanmål!

2008-01-18 @ 23:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar