viktnedgång

idag känner vi oss bättre både jag och emina. sov hela dagen igår både jag och hon, hela natten och fram till tio på morgonen idag. jag tror att det behövdes för idag tycker jag minsann mig se våran vanliga tjej med ett sjujäkla humör och en massa massa att prata om! =)

idag ska jag och gumman städa upp ordentligt här efter nyårsfirandet.
har en massa att göra. brjar även i viktklubben idag. jag hade tänkt att jag ska försöka gå ner ett kila i veckan så jag kommer tipsa om bra recept och berätta eftersom hur det går och hur det funkar för mig att vara med där. nu jäklar ska jag nå min målvikt! men det är en lång väg kvar!

håll utkik, för idag kommer en del foton upp på bloggen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar