wow!!

verkligen! vilken kanonkväll det blev igår. hela paketet.
började med middag på Bakfickan. fördrink (Cosmopolitan såklart), varmrätt och en cider hann jag med. eftersom varmrätten var lite sen så blev det inge mer, hanns inte riktigt med.
vidare till oss för förfest. kom ganska mycket folk och vi fick skratta gott när vi satt här o kikade på "Achmed the dead terrorist". (Har ni inte sett den så måste ni!! finns att hitta på You Tube.)
utgång sedan, snabbt en drink på Invit och sedan cleo. och trots väldigt dålig musik blev det en lyckad kväll. förrutom hamburgaren på McDonalds jag så hade sett fram emot och till min besvikelse inser att de har klappat igen...
allt blev bara rätt igår. sällskapet, outfiten, maten, musiken(hemma) och humöret.

kom hem och var vaken ett bra tag till. somnade nog kring halv sex tror jag och vaknade halv elva så inte har det blivit många timmars sömn. funderar på att gå och vila en stund igen, men jag vet inte om jag kan....saknar ju gumman så mycket!!
pappa och ruth kommer med henne snart och jag längtar som en galning!! finns risk för att jag kommer pussa sönder henne!!

med andra ord, en väldigt lyckad och välbehövlig kväll. och ibland är det skönt att få sakna lite....


Kommentarer
Bilder

Får man se några bilder från kvällen?

/Anonym bloggläsare

2008-01-27 @ 16:47:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar