Ändrade planer

då min faster sett fel på sin tid hos frissan så blev besöket hos henne inställt. ska dit imorgon istället.
istället kom rebecca och william på besök och myste lite i solen med oss.

nu har i precis käkat middag. blev kyckliggryta med ris som planerat. gott!
grabbarna är ute och jobbar med att flytta bastun och jag och emina lallar på inne just nu. har varit ute i princip hela dagen så nu kändes det skönt att gå in och slå på tv:n och datorn.

emina ska sussa snart och får man säga att man längtar???
jag har verkligen inte haft någon ork idag. dödligt trött, lite allmänt småless och ingen fantasi till att underhålla emina.
så nu längtar jag tills lillan sover och jag kan slänga mig i soffan med min underbara bok som jag helst bara vill sträckläsa!

imorgonkväll funderar vi på att fara på lulekalset en sväng och se rix fm festival. ska försöka se till att emina vilar middag sent så hon orkar med några timmar på kvällen. måste köpa sånna där hörselkåpor.
vart hittar man sånna?
claes ohlssons, biltema, eller??


Kommentarer
maria

finns kåpor på jula för 79 kr (gula med spindelnät på) och clas ohlsson för 149 kr (brukar finnas knallrosa och typ limegröna) =) det är dom jag vet som har iaf. vi jagade såna som tokar till moa förra året, och idag blir det och jaga till max =)

2008-07-31 @ 07:29:26
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

maria: perfekt! tack så jättemycket gumman! då ska jag kika där.

kram!

2008-07-31 @ 08:02:13
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar