Bastun på plats!

idag har älskade M varit och hämtat vår bastu i vilhelmina. många många timmar tog det men nu är han hemma igen och bastun är superfin! längtar tills vi får premiärbada i den!
på lulekalaset kommer den i alla fall vara igång så då får alla som kommer hit bada om de vill!
jag älskar att basta och har verkligen velat ha en bastu men en som älskar de ännu mer är M. så trots att jag också är glad över att vi nu äntligen har en så är jag mest glad för hans skull.

jag och emina har varit trötta idag!
igårkväll var boman här hos mig medans martin var och hämtade lastbilen. slingade hennes hår och njöt i kvällssolen med ett glas vin och en massa saknat surr. när martin kom hem igen kom även lars hit. blev lite mer vin och spelat "Lika par leka bäst": mycket trevligt!
men som sagt . trött idag.

jag och emina vilade tillsammans på förmiddagen och sen for vi och hämtade upp lillasyster jossi som följde med oss att storhandla och sen hann vi en sväng på hm också. det blev inget till mig själv men en liten present till martin slank med. hoppas han kommer gilla den!

vi har bestämt oss att inte fara på PDOL och se takida. det var det som var tanken och inger skulle vara barnvakt men både jag och martin kände att i hellre går något tillsammans bara jag och han och passar på att mysa och rå om varandra. så inger ska fortfarande vara barnvakt nästa helg men det blir att gå ut och käka, gå på bio och sen mysa hemma. och sedan en sovmorgon tillsammans dagen efter innan vi hämtar emina hos inger.
känns sååå skönt att det blir så istället för sen helgen efter det är det ju lulekalaset.

nu ska jag gå och kika om martin har tänkt komma in någon gång eller om han tänkt bosätta sig i bastun=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar