Ögoninflammation?

igårkväll kände jag att det började göra ont i ögat. tänkte att jag kanske fått smink i det . . .
men inte det. senare på kvällen såg jag att det blivit sullet och rött på ögonlocket. antingen har jag åkt på en ögoninflammation eller så har jag fått jordens största vagel! skoj!

idag ska jag och emina till faster ullacarin och hälsa på!
blir lite senare så jag hoppas på att hinna vila lite tillsammans med emina innan då jag är dödlitg trött idag!
fast samtidigt hade jag gärna slängt mig ute i solen. . .
får se hur jag gör.

i eftermiddag kommer johan och hjälper oss få bastun på plats. fixa med lekablock och så. . .
tänkte bjuda honom på middag. men vad ska man hitta på att laga???
köttgryta och ris kanske? (sallad för mig)


Kommentarer
Sandra

Huvva, jag hade ögoninflammation för några veckor sen... Fy hur mina ögon såg ut! Fick tips på VC att skölja ögat i ljummet vatten, direkt från kranen. Tro det eller ej, men det kändes bättre i ögonen. Krya på dig :-)

2008-07-30 @ 13:27:39
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar